۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۵
کد خبر: ۶۰۶۲۳۶
آیت الله موسوی جزایری:

انقلاب پرچمدار اسلام علوی است | تلاش امویان امروز برای خاموش کردن نور اسلام

انقلاب پرچمدار اسلام علوی است | تلاش امویان امروز برای خاموش کردن نور اسلام
آیت الله موسوی جزایری با اشاره به ضرورت راه اندازی نمایشگاه قرآن گفت: چنین اقدامی از سوی متولیان سبب نزدیکی ملت به ویژه نسل جوان با قرآن و آموزه‌های قرآنی می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، عضو مجلس خبرگان رهبری در مراسم افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان خوزستان، با اشاره به جایگاه و عظمت ماه مبارک رمضان در احادیث و روایات اظهار داشت: روزه داری و تلاوت قرآن از ارکان ماه مبارک رمضان که در آیات و روایات بدان‌ اشاره شده است؛ در چنین ماهی، خورشید قرآن به دل‌های افراد نزدیک می‌شود؛ از این رو چنین تابشی بهتر درک و به همین خاطر گفته می‌شود ماه رمضان ربیع القرآن است.
 
آیت الله موسوی جزیری با بیان اینکه برپایی نمایشگاه قرآن در ماه رمضان اقدامی ارزشمند و تأثیر بسیاری در پیوند دل‌ها با قرآن دارد، افزود: از وزارت ارشاد بابت راه اندازی چنین نمایشگاهی تقدیر و تشکر می کنم؛ چرا که چنین اقدامی از سوی متولیان امور قرآنی سبب نزدیکی ملت به ویژه نسل جوان با قرآن و آموزه‌های قرآنی می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت توجه به قرآن و نشریه‌های قرآنی تأکید کرد و گفت: قرآن ظاهری و باطنی دارد و باطنش را تنها  خداوند و راسخان در علم (ائمه معصومین) درک می‌کنند راسخانی که قرآن در خانه هایشان و بر قلب هایشان نازل شده است.

آیت الله موسوی جزایری در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان به ویژه وهابیت به مبارزه با اسلام علوی می‌پردازد، تصریح کرد: وهابیت و دشمنان با اسلام علوی که امروزه ایران اسلامی به عنوان ام القرای آن شناخته می‌شود، در نبرد است، وهابیتی که اسلام اموی را ترویج و به دفاع از آن می‌پردازد.

وی با بیان اینکه تقابل اسلام اموی با اسلام علوی باید وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: از علائم ظهور آن است که طرفداران بنی امیه و مدعیان اسلام اموی با حضرت ولی عصر(عج) به جنگ می‌پردازند؛ امروزه هم جنگ پیروان اسلام اموی با پیروان اسلام علوی ادامه دارد و وهابیت در پی حاکم ساختن اسلام اموی است.

نماینده خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ما نیز در پی تحکیم اسلام علوی هستیم، افزود: امروزه دشمن جمهوری اسلامی و تشیع در سطح بین المللی به راه اندازی مراکز فرهنگی برای ضدیت با مکتب علوی و انقلاب اسلامی می‌پردازد؛ البته چنین اقدامی گویای گسترده شدن انقلاب اسلامی و مکتب اهل بیت (ع) در جهان است. /۹۴۵۶/پ210/ق
حاتم شرفی
ارسال نظرات